Følgere

lørdag 13. februar 2010




Fredtun folkehøgskole
STAVERN

 har kost meg sammen med min martedatter på skolen hennes i et par dager

vi gikk en flott tur langs kyststien i vår sol i går
har jobbet med ulike teknikker i verkstedet
-snakket om viktige ting i livet
-lagt planer for fremtiden
-blitt bedre kjent med hverandre
-bedre kjent med meg selv
de beste tankene blir til
i møtet med ungdommer:
ungdommer har:
-klokskap
-verdighet
-nysgjerriget
-uredde
-modige
-direkte
-tilstede
-søkende
-sårbare
<3


3 kommentarer:

  1. hei!! Fine kloke ord...
    Ha en fin helg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Der hørtes hyggelig ut... :o)
    God lørdagskveld,
    klem :o)

    SvarSlett
  3. Hei der, en stund siden jeg har vært her inne ser jeg ;) Hektiske dager hos meg og venter på at ting skal ordne seg, det koker enda...
    Men er det noe jeg er så er det sta og jeg gir emg ikke. Ikke denne gang heler;) Kommer sikkert noe godt utav dette og ;)

    Håper det er bra med deg og jenta di, kos deg på morsdagen imorra!

    Stor GundaKLem til deg

    SvarSlett