Følgere

mandag 10. januar 2011

hvitt tema


 

Siden det er vinter vil jeg lage innlegg som omhandler fargen HVIT
trodde du HVIT var en farge? :)
 det slår meg:  HVIT er på langt nær så uskyldig som vi vil ha det til. HVIT er nemlig også fargen på spøkelser, heroin, triste sykehuskorridorer, død, sterilitet, ku klux klan og dyr som ligger på sprit i flasker!

Hva skal jeg si? Her har jeg trodd at HVIT står for plettfri vandel og jomfruelighet, og så har HVIT slik en mørk og dyster bakside.

men vakket er HVITT
bare se her: 






















fiolinehvithilsen




3 kommentarer:

  1. vakre bilder
    jeg elsker hvitt med struktur og mønster og skyggelek i.
    ser vi har samme Ikea-lampe. :)

    hilsen
    Åpent hus

    SvarSlett
  2. Åprnt hus:)
    ja IKEAs lampe er en fin lampe,liker den godt!
    Ellers er ikke min blogg en typisk interiørblogg,det blir innlegg på inspirasjon over ulike tema...fager,struktur.tekstur....
    klem tilbake

    SvarSlett
  3. Hvit som snø, og "når snøen laver ned, lager vi engler....og vi er i himmelen...." Det kan være usigelig vakkert også ;)
    vinterhilsen fra meg

    SvarSlett