Følgere

lørdag 28. mai 2011

treklang

Det er travle tider,men produksjonen holdes vedlike, kreativiteten sover ikke i min kropp:)
Utstillingen min er over og rigget ned.Her fikk jeg  gleden av å vise bildene mine fram for mange både kjente og ukjente folk:) 
I dette blogginnlegget viser jeg  noen litt nyere bilder som ble født i mai. Foreløbig henger de på min private vegg, men hvem vet....kanskje ender de opp hos noen andre?

disse har jeg kalt TREKLANG
bildene kan utmerket godt også presenteres hver for seg.....







fiolineklem til alle som titter innom:)



torsdag 28. april 2011

utstillingen min


et lite blikk på utstillingsveggen:)
fiolineklem<3

tirsdag 26. april 2011






KUNSTUTSTILLING

 
med
Grete Sumstad

 
GALLERI KUNST OG HOBBY
PARKAKSEN I SKI

ÅPNING 27 APRIL KL 15.00

UTSTILLINGEN STÅR I UKENE 17-18-19

åpningstider:
man tirs ons: 10.00-17.00
tors: 10.00-19.00
lør: 10.00-15.00

Jeg viser et utvalg av bilder, som lett gjenspeiler min interesse for teksturer og strukturer i overflater. Farger og komposisjon i linjeføring og teknikker.

Den taktile opplevelsen er viktig for meg,så du er velkommen til fysisk å ta på bildene, for å forsterke sanseopplevelsen,om du føler for det.

Med min bakgrunn som tekstilhåndverker og lærer er dette en lekende og morsom hobby å ha.

God fornøyelse.

se min blogg:
www.fiolinesblog.blogspot.com

 
mail meg gjerne med respons:
gretesum@online.no




















torsdag 21. april 2011

rød himmel

et nytt bilde er født



 100X100 cm
akryl på canvas

 







som blir med meg på utstillingen min
med åpning onsdag 27 april.

fioline:)


søndag 3. april 2011

organiske former i nonfigurativ lek


80x100
akryl og collage
på lerret
(selges på forespørsel)

utsnitt 1

utsnitt 2

utsnitt 3

utsnitt 4

utsnitt 5

Nok et arbeid er avsluttet
og jeg er fornøyd:)

Men
når er et arbeide ferdig?
Noen ganger synes arbeider overarbeidet,
andre ganger blir bilder for enkle og ubearbeidet.
Nesten som når barn maler,det gjelder å avbryte dem mens leken er god,for plutselig er arbeidet blitt brunt!

nettop,
 du får en maleklem
fioline:)

torsdag 31. mars 2011

på malekurs



det er godt å bli inspirert
 få muligheten til utprøvinger av ulike
materialer og malingstyper
teknikker og metoder
jeg er igang:)
fiolinehilserdeg!