Følgere

søndag 6. desember 2009

decupage







decopage er en fin teknikk som blir vellykket uansett
jeg må få lekke litt av form prosjektet mitt til dere som venter på å se....
jeg er dårlig på å holde på hemmeligheter for meg selv også,
alltid hatt en så utrolig formidlings
trang.....
eller oppmerksomhetstrang
?
narsissisme
?
what ever

dette prosjektet var styrtmorsomt å gjøre
legger ut flere bilder av knapper
metallarbeide i sølv
gummistøvler
taterarbeid
keramikk
og
hesjetråd
?
you name it...
see you all:)
<3

6 kommentarer:

  1. Hei!! Du er bare super flink.....dette ser veldig flott ut. Gleder meg til å se hele resultatet. Ha en God Søndag :-))

    SvarSlett
  2. Det ser veldig fint ut!! :o)
    Ha en fin 2.søndag i advent,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Her har jeg ikke vært før - så mye flott å se!! Nydelig arbeid du holder på med i vakre farger! Dette vil jeg gjerne se mer av, så kommer tilbake:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅÅ. Dette var spennende: ) Jeg gleder meg veldig.

    SvarSlett
  5. Herlig blanding av sart og tøfft!!! Nydelige bilder, gleder emg til å se mere;))) Og hesjestreng! Tenk at noen bruke rdet da ;) HIhi

    Stå på videre og ha en fin fin uke der du er!

    SvarSlett
  6. Flott design.Helt i min gate.Selger du slike?

    SvarSlett